Ski Mask Kamikaze **FREEVERSE** - Page 2
Register

User Tag List

Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Showing results 16 to 19 of 19
  1. #16
    Put your sunglasses on! Mr. Write's Avatar
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    The Evergreen State
    Age
    34
    Posts
    2,948
    Battle Record
    23-9

    Re: Ski Mask Kamikaze **FREEVERSE**

    Dude, this guy literally copied and pasted Flag's comment^ LOLOLOL. Thats troll level 1000, especially since its his only post on here.

    As far as the song goes, I was doing my white man wiggle on the couch the whole time. Obviously flow and cadence on point the whole time, i remember really liking this a couple years ago when you posted it. Do you hate writing hooks? Or just love 1:30 min freeverses? haha. Dont get me wrong, fucking dope as shit. But I wonder why you didnt just split the verse into two and break it up with a few catchy hooks, all of a sudden you have a complete song instead of a million short freeverses. Hope you're well brother. If you're still recording I've got a couple tracks i think you'd be money on if you wanna finish up a full song

    EDIT: If you reply here I probably wont see it for another 2 years, I just stopped by to see what my old stupid battle record was and if i still remembered my password lol.
    Last edited by Mr. Write; August 6th, 2021 at 01:30 AM

    To view links or images in signatures your post count must be 50 or greater. You currently have 0 posts.

    Do you enjoy music? That looks like a link below!


    To view links or images in signatures your post count must be 50 or greater. You currently have 0 posts.

  2. #17
    ayyyeeee Celph Taut's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    canada.
    Age
    35
    Posts
    9,788
    Battle Record
    36-15
    Accomplishments (8)
    HALL OF FAME
    ABL Season Champion
    ABL Champion
    VBL Champion
    3x OM HOF
    Classic Member

    Re: Ski Mask Kamikaze **FREEVERSE**

    Quote Originally Posted by Mr. Write View Post
    Dude, this guy literally copied and pasted Flag's comment^ LOLOLOL. Thats troll level 1000, especially since its his only post on here.

    As far as the song goes, I was doing my white man wiggle on the couch the whole time. Obviously flow and cadence on point the whole time, i remember really liking this a couple years ago when you posted it. Do you hate writing hooks? Or just love 1:30 min freeverses? haha. Dont get me wrong, fucking dope as shit. But I wonder why you didnt just split the verse into two and break it up with a few catchy hooks, all of a sudden you have a complete song instead of a million short freeverses. Hope you're well brother. If you're still recording I've got a couple tracks i think you'd be money on if you wanna finish up a full song

    EDIT: If you reply here I probably wont see it for another 2 years, I just stopped by to see what my old stupid battle record was and if i still remembered my password lol.

    Lol. I don't know how I didn't notice that. But anyways, thanks for the critique! I'm taking a little break from recording (Haven't really had time, nor a place to record music for a year or two) but shit man, it's good to see one of the old vets on this site, for once! This site been dead as fuck, I only come here as refuge from your typical channels of social media (FB, Insta, etc). I'll check you on there, lol.

    CypherAlumni

    Vincent | Sammy | Vallus | Dose Blotter | Onceawhile | Virbius | Bag Mandela | Celph Taut

  3. #18
    You've Earned a Custom Title! schizmatic's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    5,368
    Battle Record
    112-10

    Re: Ski Mask Kamikaze **FREEVERSE**

    Love the bird/elephant horn. I got nothing else for you.

    To view links or images in signatures your post count must be 50 or greater. You currently have 0 posts.

  4. #19
    Prince of all Supers Cody Nash's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Oregonian
    Posts
    29,070
    Battle Record
    227-24
    Accomplishments (36)
    Writes of Passage Champion
    16x Open Mic Hall of Fame
    Better Than Brandon Cee
    3x Sacred Scriptures HW Champion
    6x Poetic Scriptures Hall of Fame
    Song Supremacy League Champion
    Sacred Scriptures Season Winner
    Intricate Emotions Season Winner
    Haiku Heavyweight Champion
    HALL OF FAME
    3x FL Champion
    Haiku Season Champion

    Re: Ski Mask Kamikaze **FREEVERSE**

    Beat comes in hot. You're a lot better than the last time I heard you! Smooth drop for sure. I see it's a couple years old but this is fire. knocks pretty hard. Dug the flow most definitely. Some sweet bars in there. Just bumped again. The dogs line, stop signs, scorpion.. felt like you were mad comfortable on this beat. Definitely gotta bump more of your stuff and catch up. Hope you been well bro!!

    To view links or images in signatures your post count must be 50 or greater. You currently have 0 posts.

 

 

Posting Rules

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •